måndag 9 april 2012

Side förändras hela tiden...

Vårt Tropic är i alla fall sig nästan likt, trots att många av den goa personalen bytt jobb.

Idag fick jag reda på att Aynur har öppnat salong i Istanbul och alltså inte kommer till Side i år.
Jag har tillbringat många trevliga timmar med Aynur som är väldigt mångkunnig. Hos Aynur kunde jag få både klippning, färgning, permanent makeup och underbara personliga motiv på mina naglar.

Aynur berättade att hon hittade sina nagelmotiv i vardagen. Det kunde vara något på en kopp eller ett klädesplagg...ja, något som hon bara fick syn på och som hon sen målade som ett nagelmotiv.
Jag önskar Aynur lycka till med nya salongen i Istanbul, men kommer att sakna henne i Side denna säsong...

precis som massor av andra sidevänner kommer att sakna denna underbart fina och duktiga kvinna!




3 kommentarer:

Gilla sa...

Så trist för dej att Ainur har flyttat. Jag har ju läst många fina ord om henne här hos dej.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Nytt hos mej.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: "Vårt"bröllop blir den 4 augusti, faktiskt på min yngste sons födelsedag också.

Kram/Gilla