tisdag 3 april 2012

Jag fick en hjälpande hand av Ving!

Det har väl inte undgått någon att vi reser med Ving, det är vårt resebolag. Med Ving trivs vi allra bäst, då får vi ut det mesta och det bästa av vår resa från början till slut.
För att dela med mig och tipsa om en fin researrangör så har jag lagt in Ving i min sidkolumn och länkat direkt till deras hemsida. Igår fick jag ett mail från Ving och en påpekan att där var något tokigt...och jo, det var det! I stället för att direkt komma in till Ving så kom det upp en FB sida som inte ens fanns...
NU kan du klicka på Vingloggan och komma direkt till resorna till allas vårt paradis Side! Har du ännu inte bokat din vår-och sommarresa så är det hög tid att göra det nu...Det tar snabbt både på resor och boenden!

4 kommentarer:

Kristina Chatillon sa...

Det finns ff lediga rum eller lgh hos Raga Family private och rum på Golden Star och Italienarna som vi kallar stället som är Vings gamla Flora. Mysiga bra boenden alla tre tipsen!!

Ingo sa...

Jag fick också en förfrågan från Ving om jag ville lägga in en länk till deras Side-sida på min hemsida. Det är klar jag gör det trots att vi nästan aldrig har rest med Ving.

Gilla sa...

Vi brukar också resa med Ving. Det var senast när vi var i Side förra året. Vår sensommarresa är fortfarande inte bestämd, men jag skulle bli förvånad om det inte blir Side igen.

Sv: Tack för hjälpen. Jag har ju ett minne som inte räcker längre än näsan.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Då kan jag känna mig glad, eftersom du och jag lider av samma åkomma.

Kram/Gilla