onsdag 11 april 2012

Nu är det "bara" 42 dagar kvar...

Sen plockar jag med mig intresseanmälan för Sidefesten och ger mig av till Side! Jag längtar verkligen ner nu...
Jag tror att årets fest blir en kanontillställning! Kan väl inte bli annat när så många vänner träffas!

Jag vet också att personalen på Tropic Bistro både fixar god mat och sen också bjuder på sig själva!
För att killarna på Tropic Bistro skall få en liten uppfattning om hur många som kan tänkas komma, så har jag lagt ut en enkät i min sidkolumn. Jättesnällt om ni fyller i den! Bara klicka på antal 1-5 eller två gånger på olika siffror om ni är flera! Tack snälla!





1 kommentar:

Gilla sa...

Jag tror verkligen att festen i Side kommer att bli verkligt trevlig. Nu blev det ju KOS för oss i alla fall. Men Side är nog ett kommande resemål.

Sv: Jag hoppas verkligen komma hem med massor av fina bilder från bröllopet i augusti. Det tror jag du också vill.

Kram/Gilla