söndag 1 april 2012

Nu längtar jag efter den goda turkiska maten!

Jag äter ofta och gärna fisk när jag är i Side.

Kokt fisk har jag bara lyckats få på ett ställe och det är hos Alaaddin.

Senast jag var nere så testade vi också mexikanskt på Tropic Bistro.

Fast jag föredrar absolut den turkiska maten...Fajito var lite för starkt kryddat för min del, men gott för de som vill ha lite sting!
Efes alltid lika gott, var du än dricker den! Självklart är det Efes på Sidefesten! Säg bara till när du beställer att du ska ha Efes...och inget annat!

Snart dags för SIDEFESTEN!!!
För att killarna på Tropic Bistro skall få en liten uppfattning om hur många som kan tänkas komma, så har jag lagt ut en enkät i min sidkolumn. Jättesnällt om ni fyller i den! Bara klicka på antal 1-5 eller två gånger på olika siffror om ni är flera! Tack snälla!

3 kommentarer:

Gilla sa...

Den turkiska maten lär vara den tredje bästa i världen efter vad jag har läst nånstans. Så jag förstår att du längtar efter den.

Eftersom vi hade buffé, så blev det ju bara småplock och man visste inte riktigt vad som smakade. Men allt var OK. Det fanns mängder av grönsaker att plocka bland.

Jag undrar just vad som sker med vårt gamla hotell Dogan. Det har ju byggts om helt till lyx. Men om vi kommer, så blir det inte där.

Sv: Tina var väl den tjejen, som var med sin Mamma, när vi var hos er?

Kram/Gilla

Gilla sa...

Så bra att jag fick reda på att Mamma heter Karin. Komihåget är inte längre än näsan.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Efesölen smakade jättegott kommer jag ihåg.

Sv: Vi lider nog alla mer elle mindre av samma åkomma! ;-D

Förresten vad var det Kerstins man heter. Och vad heter de i efternamn? Det har jag glömt det också.

Kram/Gilla