söndag 22 april 2012

Biljetter till Sidefesten köper du på Tropic Bistro.


Biljetter till Sidefesten köper ni hos Tropic Bistro! Gör det så snart som möjligt efter det ni kommit ner! Detta för att mat och service skall fungera ordentligt. Killarna måste veta hur många som verkligen kommer! Sen finns det givetvis plats för senkommande vänner!!


Bosse och jag köper våra biljetter den 23 maj och då hoppas jag få höra att många redan anlänt och köpt sina biljetter!! 
106 vänner har hittills klickat in sig på min enkät...Någon som har missat...så klicka till nu...
Vi tycks bli många på festen även detta år! Det är jätteroligt! Bra att ni klickar in er i enkäten här i sidkolumnen...den ska jag sen ta med mig ner till Tropic Bistro så de får ett hum om hur mycket mat som kan tänkas gå åt...
Kika in på Louise blogg, den hittar du nu här i min sidkolumn! Många av er har mött Louise på hennes arbetsplats...Marias kläder, som för övrigt kommer att ha en stor mannekänguppvisning på Sidefesten!!!




Inga kommentarer: