torsdag 5 april 2012

Många påskfirare i Side!

Jag tänker varje år att jag ska åka ner till Side lite tidigt, men det blir ändå alltid i maj som jag åker.
Jag kan tänka mig att träden i Side är pyntade både med blommor och blad och att värmen har börjat att komma nu...
Jag vet att många vänner är nere just nu och ser fram emot lite fina bilder när de kommer hem.
Här, i vårt just nu kalla Sverige, får vi fortsätta att längta ett litet tag till...men nu går det fort och snart är vi där igen!  Inte heller är det så långt kvar till den efterlängtade Sidefesten med mannekänguppvisning av Marias kläder!

Kommer du till Sidefesten detta år? Det är 5-års jubileum!
För att killarna på Tropic Bistro skall få en liten uppfattning om hur många som kan tänkas komma, så har jag lagt ut en enkät i min sidkolumn. Jättesnällt om ni fyller i den! Bara klicka på antal 1-5 eller två gånger på olika siffror om ni är flera! Tack snälla!




2 kommentarer:

Gilla sa...

Ja nu är det verkligen Påsk, men vart tog solen och värmen vägen? Vi väntar verkligen på våren.

Jag vet att även sommaren kommer, men det verkar vara avlägset¨med den.

Som du vet blev det inte Side nu på våren, men Kos istället. Där är det också fint. Så jag hoppas att ni klarar av Sidefesten utan oss.

Sv: Det har visst blivit vår egen chatt här. Jag har inte haft så många kommentarer hos mej och min reseblogg på länge.

Glad Påsk i alla fall.

Kram/Gilla

Herta sa...

Tittade in här och såg en massa bilder från och om Turkiet. Ville egentligen åka dit i Påsk men fick för mej att det fortfarande inte hade rätt värme, ännu?