måndag 1 mars 2010

Personalen på hotellen i Side är artister!

Videoklippet idag visar killarna på Tropic som här har tagit sig en break för att underhålla gästerna under en Turkisk afton på hotellet. För dig som vill se fler videoklipp från Side är det bara att gå in på Youtube och söka på Fenixmona.
Killarna på Tropic är fantastiska på att dansa! Jätteduktiga servitörer allihop och fullfjädrade artister! Hotell Tropic brukar ha underhållning varje fredag. Det har under senare år även utökats med Tacobuffé en annan kväll i veckan. Vi brukar alltid försöka gå på dessa kvällar som är mycket trevliga!

12 kommentarer:

biggan sa...

ja dom är duktiga, att showa och servera, har inte varit på sånt, men hade gärna velat, vi har ju wallmans salonger här nere, kram biggan

Mia64 sa...

ja det är kul när de ordnar sånt.Ha en fin dag /Kram

Frogprincess sa...

Det här stället, Side, verkar verkligen jättemysigt!

Stina (Trollet) sa...

Andra plats är inte så dåligt :) Grattis. Låter mysigt på Side

*kram*

Anonym sa...

Resan är bokad nu Mona...äntligen
...försökte boka 2 ggr men jag var inte tillräckligt snabb för de försvann innan jag vart klar med bokningen...men 3:e gången gillt... =) / Kramar Nina

charlotte sa...

det är kul med såna restauranger..
kram

ellinor sa...

Okej:) behöver få lite svar på frågor som jag kommer att ställa nu, är glad om jag får svar på allt :D Kan jag beställa en sån utflykt redan nu? Vi åker den 9 Juni, är det en bra tid att åka? Och var kan man rida kameler och sådant? Och vet du några roliga andra utflykter man kan göra samt vart de finns billiga smycken/kläder kanske? :) du verkar vara en expert på Side! Tack för svaret:)

ellinor sa...

Okej!! Tack så mycket för all hjälp:) läser din blogg hela tiden nu och bara känner hur otroligt mycket jag längtar tills jag åker till Side!! Juste ja, en sista fråga, vi ska bo på Kentia Apartments, har du hört någonting om det eller har du bott där någon gång under alla dina resor till Side? :)

Kram

Smörblomma sa...

Vad livet därnere verkar avslappnat och enkelt. De tar dagen som den kommer, och verkar trivas med det. Kramiz

Ninja sa...

Låter skoj....jag som älskar Tacos :)

Tommy sa...

Hej! Är det inte i Side det finns gamla ruiner från romartiden?

Mita sa...

Vad mysigt ni verkar ha där.Man kanske får ta sig en tur,*ler*
Ha det bäst,
kramiz!