söndag 28 februari 2010

Lite nostalgi så här på söndagsmorgonen!

Jag satt och bläddrade lite bland mina foton nu på morgonen och blev faktiskt riktigt nostalgisk.
Här på Tropics fina uteservering kommer vi ju inte att sitta mer. Hur blir det nu, vad kommer i stället? Kommer det att byggas en ny uteservering...Jag har mailat Mustafa Kaya och frågat, men han är fortfarande lite hemlighetsfull så något egentligt svar på detta har jag inte fått.

I bildspelet som idag finns här ovan, kan ni se lite hur det var 2006. Musiken kändes lite passande denna dag...Se och lyssna och dela lite nostalgi med mig idag!
Tycker du om min blogg så finns det ännu några timmar kvar att rösta på den hos Niklas!



10 kommentarer:

Siita sa...

Härliga bilder när man sitter här i snön. Kram

Ninja sa...

Jaaa, lite nostalgi drabbas vi alla av nu och då...

Mia64 sa...

ja alltid härligt att få se tillbaka i tiden o minnas/Kram

annsan_s sa...

Tjusiga bilder! Man riktigt längtar dit nu! Kramiz

annsan_s sa...

Precis, känns väldigt konstigt! Nu ska jag fortsätta med kodmallen, har problem med den nu! Fick återställa allt..SUCK! Kramiz

biggan sa...

ska kika in på filmen med, härliga bilder, jag vill ha värme med nu kram biggan

charlotte sa...

hur ofta åker du till side eg? har ni åkt dít länge?
kram

Niklas C sa...

Nu är vinnaren i "Veckans blogg" utsedd. Titta gärna in och se vem som vann...

http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/02/vinnaren-i-veckans-blogg-ar_28.html

Ha det bäst!

Kram

Ama de casa sa...

Härliga bilder! Hoppas det ordnar sig med uteserveringen!

Hann inte rösta, men jag ser att du kom på en mycket hedrande andraplats - GRATTIS!
:-)
Kram

lillaMy sa...

Vi var också i Side 2006 och 2008 7/6-14/6.Vi tycker det är kanon där och vill snart tillbaka.