torsdag 18 mars 2010

Nu har nedräkningen startat!!

Det jag längtar efter allra mest just nu är de härligt goda jordgubbarna! Jag har aldrig ätit så goda jordgubbar någonstans som i Side. Sen är de så billiga också, så jag får verkligen frossa, precis som jag vill! Det tycker jag är en av de stora fördelarna med att åka ner i maj...jordgubbarna!!
Sen har vi ju EFES fast den är ju inte säsongsbunden, den finns alltid i Side! Jag som normalt inte är någon öl-älskare, jag älskar EFES! Den är så jättegod och smakar alltid lika gott! En kall EFES som avslutning på en varm dag på stranden. Så härligt, svalkande gott!
Vill du se vädret i Side idag och tio dagar framåt så finns det i min sidkolumn! Kolla in där och se även omdömen om de flesta hotellen i Side!!

15 kommentarer:

Mia64 sa...

Godmorgon!
låter gott med både jordgubbar o öl, kanske då inte ihop utan var för sig /Kram

annsan_s sa...

Vad skönt att det funkat, hoppas det håller i sig!

Mumma, jordgubbar och EFES...jIIIPPIII..INTE LÅNGT KVAR NU!! Kramizzzzzzzzzz

Mita sa...

Men kära du så gott med solvarma jordgubbar,riktigt känner doften.
En kall pilsner inte helt fel heller,
Ha en fin,fin dag vännen,
Kramiz!

Siita sa...

Gott med gubbar. Kramar

annsan_s sa...

Jag vet ju det! Jag blir så avis Mona....Kramizzz

Smörblomma sa...

Härligt med södern!

Min sjuttonårige pojke är nu på egen hand i Italien med sitt fotbollslag. Gissa om mamma SMSar titt som tätt o :) Kramiz

Mia64 sa...

Godmorgon!
önskar dig en fin fredag /Kram

Tommy sa...

En hälsning från Tel Aviv. Här är bara 20 grader i dag men det blir väl varmare.

Farfar-Hebbe sa...

Ja många tror nog att det är samma serie..båda var ju bra,,men Karl Oskar och Kristina tar nog priset hos mig.Haé Kram.

Nina sa...

Tänk att jordgubbarna har jag inte provat...det måste jag göra om 158 dagar *kram*

Smörblomma sa...

Ha ha, jag gillar både öl och jordgubbar, båda är uppfriskande i sommarvärmen. Kramiz

Smörblomma sa...

Jag har ett eget jordgubbsland här hemma på tomten, och nu längtar också jag till att riktigt få frossa i jordgubbar! Kramiz

Mita sa...

Idag har det varit en riktigt skön dag,snacka om vårkänslor. Men dom kommer väl av sig,det ska tydligen komma snö.Hoppas att vädergubbarna har fel,
Sköt om dig,
kramiz!

Mita sa...

Hallå vännen,här sitter jag och tittar ut på snöandet.Full vinter igen,och så ska det ju bli kallare till veckan,så det lär väl ligga kvar,snyft.
Bara att gilla läget och komma igen,
Önskar dig en fin söndag,
kramiz!

Ninja sa...

Hmmmm jag har inte lika lång nedräkning som du :)