söndag 14 augusti 2011

TROPIC MASSAGE


Efter en härlig dag på stranden är det dags att relaxa och unna sig själv en stunds avkoppling.

Tropic Massage erbjuder nu en fin och prisvärd behandling. Priset är ett normalpris och vid flera behandlingar kan paketpris erbjudas. Ta en diskussion före din behandling så kommer ni säkert överens om det som passar bäst för dig!
Tropics massage ligger i en mysig liten byggnad på baksidan av Yasmine, den del av hotellet där poolbaren ligger.

Här finns Qiao Lin Liu som tar hand om dig på ett underbart sätt.

Här får mina fötter ett härligt fotbad med rosenblad.

Qiao Lin Liu har studerat massage på högskolan under 3 år, därefter har hon arbetat som massör i 12 år, så hon vet vad din kropp behöver.
En härlig massage som jag nu varmt kan rekommendera! Unna dig själv denna härliga lyx innan kvällens utgång och shopping.



7 kommentarer:

attis sa...

Gomorron vännen. Det se så härligt ut. Skulle inte alls vara dumt att vara där. Här tvättar jag oxå. Inte skoj men ett måste. Ha en underbar dag.
Kramen

Siita sa...

Dit skulle jag kunna tänka mej sedan ett Hamam oxå. Kram

Gilla sa...

Jag tog ju Hamam på vårt hotell och det innebar oljemassage också. Mycket härligt. Jag förstår dej.

Vi tog ju fotbad också, men så fint som med rosenblad blev det inte.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Svar från min Reseblogg:

Det är jag som packar, men Bert får själv plocka fram vad han vill ha med sej. Om han hade gjort sin packning själv, så tror jag att han hade glömt hälften. Dessutom så KAN han inte packa fint och snyggt.

Kram/Gilla

syren sa...

Vilken underbar semester ni haft.Härligt bildspel!kram

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det sitter inte helt fel med lite massage.
Verkligen skönt!

Det går inte att skriva in namn och webbadress här.

MICKAN

http://kodexet.blogspot.com

biggan sa...

ja det är härligt med massage, kram biggan