onsdag 17 augusti 2011

Surf Bar & Café är mycket, mycket mer än en bar!

Vi beställde vår middag dagen före och på utsatt tid blev vi eskorterade en trappa upp till en mycket vackert dukat bord.

Vi blev så fint omhändertagna

och maten var fantastiskt god!  

Vi åt fyllda paprikor och fick massor av goda tillbehör bl.a flera olika såser. Jättegott var det!

Medan vi fyllde våra magar med all denna läckerhet så fick våra bordsgrannar in sin mat...

Den maten såg onekligen väldigt spännande ut...

Det knackades och slogs och...

fram kom en kyckling!
Jodå, jag fick provsmaka en liten, liten bit och den var LÄCKER, riktigt fin! Så nästa gång jag kommer till Side så vet jag precis vad jag ska beställa på Surf Bar & Café...Den inbakade kycklingen!

3 kommentarer:

Gilla sa...

Sån mat såg vi också i Side, alltså den inbakade, som man knackade hål på grytan.

Kram/Gilla

Stattinskan sa...

Såg alldeles fantastiskt gott ut och fyllda paprikor tycker jag är både spännande och gott då man kan variera dem i oändlighet :-)

attis sa...

Så fint omhändertagna ni blev. Ser otroligt gott ut. Inbakad kyckling låter spännande. Ha det bäst vännen.
Kramelikram