måndag 15 augusti 2011

Så mycket kul att göra i Side!

Bredvid Wellabella, mittemot Surf Bar & Cafe hittade vi en liten resefilial. Där finns massor av bra planerade utflykter, både på land och till sjöss. Vi hängde med på sjön och hade ett par underbara dagar!

Klicka på bilderna om du vill se dem i större format

Jag älskar ju havet, där ute mår jag som allra bäst, fast jag vill ju gärna kombinera badresor med fiske! Det såg vi näst sista dagen i Side, att det faktiskt fanns även sådana turer! Så nu vet jag vad jag vill göra nästa gång!

Vår första resa till Delfinön (Dolphin Island) kan du följa med på i bildspelet här ovan. En underbar resa som är jättekul både för barn och vuxna. Inte dyrt heller...Vi betalade 80 lira för 2 personer. Heldag på havet med flera badstopp och underbart god lunch...Inskummade blev de som ville också och då gled de lätt genom vattenrutsbanan och ut i vattnet!


1 kommentar:

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Hahaha ... du menar att man åker ut genom hålet i båten.
Det är ju en liten kul grej om hålet är stort nog.

Det kan ju absolut vara en riktigt bra heldag att förena nytta med nöje.

Det ser verkligen härligt ut där du står.

MICKAN

http://kodexet.blogspot.com