söndag 21 februari 2010

Medicinsk massage i Side

Se filmen här ovan och se hur Alex jobbar med sina patienter/kunder.
För den som har problem med värk i nacke, axlar eller andra ställen, är detta en behandling som verkligen fungerar! Lite dyrare men väldigt effektiv behandling. Jag betalade 600 Lira ca 3000 kronor för 3 helbehandlingar. All smärta som jag haft innan var borta! Jag skulle gett mycket för att ha tillgång till doctor Alex idag men...jag får vänta tills jag kommer ner igen. Har sökt runt här hemma men någon liknande behandling har jag inte hittat här i Sverige.

Alex är en man som verkligen vet vad han gör och han gör det bra! En behandling hos doctor Alex gör helt klart underverk!

9 kommentarer:

Camilla sa...

Du...det där såg skönt ut.
Man kanske ska ta sig en sväng ner till Side...igen ;)
Ha det bra och kram på dig!

Bitte sa...

Under tiden kan du köra med spikmatta,underbar lindring ;)Ha en finfin söndag,kramen!PS.Ja,ni var på lite fel plats under vintern.

matilda sa...

allt bra med dig? :)

Ninja sa...

Jag har en väninna som behandlar på det där viset hon är kinesisk läkare. Sök på kinesik akupunktur och behandlingar så kankse du hittar något....men kolla referenser noga alla utövare är inte seriösa!

Ninja sa...

Jag kan visst inte stava hi, hi.....tangentbordet verkar sakna bokstäver idag :)

Geddfish sa...

Ah, var här förut men hittade inte kommentarsrutan! Finfin blogg, super!
Kram Geddan

annsan_s sa...

Godkväll Mona!
Du har ju fått till bloggen jättebra! Den är hur snygg som hellst! Ha en fin kväll..Kramiz

Evy sa...

Hej!
O, vad dina bilder är sköna att titta på och längta nu är det "bara" 82 dagar tills det bär iväg till Side. Just nu har vi -20 och då är det härligt att gå in på din fina sida och få längta till vad som kommer.
Kram! Evy

Smörblomma sa...

Ja, fast jag tror inte att Anna har så mycket att hämta hos moster Gun...

Så underbart om det alltid skulle finnas en Medical Alex i närheten! Kramiz