måndag 15 februari 2010

Tjäna pengar på din semesterresa!

Kläder ÄR billigt i Turkiet! Har du aldrig varit där så kommer du att bli mycket förvånad över priserna, för här kan du verkligen handla billigt!! Så varför inte kombinera nytta med nöje och förnya garderoben på din semesterresa.Jag handlar det mesta hos Maria, som har Marias kläder i Side. Här finns det mesta, både för barn och vuxna. Ungdomarna älskar dessa märkeskläder som är så inne hemma, men som då kostar en förmögenhet, vilket det inte gör i Turkiet. Här får föräldrarna råd att handla de kläder som ungdomarna, oftast bara kan drömma om i Sverige! 















Jeans finns i alla modeller och i massor av olika modemärken. De finns i alla tänkbara storlekar.

25 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Skulle kunna tänka mig att åka till turkiet bara för shoppingens skull(o givetvis för solens oxå) Har hört att just shoppingen är billig o bra=D Kram

biggan sa...

härligt att kunna shoppa billigt där nere. ha det gott nu i dag, kramar biggan

biggan sa...

ja jag önskar vi kan åka dit med någongång, men i år blir det inget i alla fall. fast vi kanske hade velat, kram biggan

attis sa...

Jag tyckte väl damen såg bekant ut *fniss* Dottern handlade en rackarns massa kläder när hon var där. Ha en bra dag vännen.
Kram

attis sa...

Får nog åka iväg och inhandla lite kläder då. Efter denna vinter skulle det verkligen behövas få lite värme.
Kram

attis sa...

Jag undrar hur det skulle vara att leva utan måsten. Skulle förmodligen bli trist då.
Kram

matilda sa...

sv; hej på dig. tack så mycket ! din blogg är också fin .. :)
lust att följa varandra via bloglovin?`:D

Smörblomma sa...

Ja, presenten blev nog uppskattad :)

Hur funkar det förresten med reklam på bloggen? Hur fick du dit den, och får man välja reklam själv?
Hur många sidvisningar måste man ungefär ha per dag, för att det överhuvudtaget skall lönas att tillåta reklam på sin blogg (fast det kanske du inte vet än)

Många frågor... :) Kramiz

matilda sa...

sv; så bra! säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma :)

Ninja sa...

Ja, jeans i alla tänkbara storlekar och modeller saknar jag här....vissa år är det jättesvårt för mig att hitta snygga jeans som passar på mig!

Trollet sa...

http://ladygail-59.blogspot.com/

Det är min adress till min blogspot. Jag har all min reklam på högersidan. Testa att gå in i inställningar, layout och flytta rutorna till t ex höger sida o se om du får all reklam att lägga sig till höger

*kram*

biggan sa...

godmorgon, ha en riktigt fin dag kramar biggan

Bitte sa...

Jag vill åka till Turkiet nästa gång vi reser,men gubben vill till Kanarieöarna igen :/ Få se om jag lyckas övertala honom!Skulle vara kul,även att få köpa billiga kläder ;)Ha en bra dag nu min vän,kramen!

attis sa...

Gomorron min sköna. Jag missade Lovefilm. Det hade kommit i min skräppost av någon anledning. Vi har kallt idag igen. Fasen vad less man blir på denna kyla. Tur att solen lyser. Ha en härlig dag.
Kram

attis sa...

Det går tydligen inte eftersom jag redan är en Buzzdor.
Kram

matilda sa...

sv; okej! jag ska lägga till dig när datorn slutar hacka, i promise.

kram

Anonym sa...

Jo jag upptcäkte det i somras att det var billigt därnere. Synd bara att man inte hade så stor reskassa med sig. Men nästa gång=)

Ama de casa sa...

Själv har jag ju min drömresa - att åka till Ullared och shoppa loss :-)

Mia64 sa...

ja det är kul när man kan handla billigt på sin resa och fynda lite.Ha en bra dag /Kram

Ida sa...

Ja visst är det så! ^^
Oj vilken cool ny blogg du har. :)
kram

Farfar-Hebbe sa...

Tackar,vet inte varifrån det rycket kom,,kubben blev godkänd av min mor,,bra betyg,,16 timmar fy farao,,inte undra på att du var trött..Haé Kram.

Stevie sa...

Åh, där borde jag få handla jeans, tycker kläder är på tok för dyrt,
speciellt barnkläder.
Vilken adress är det?!

Kram
Stevie

Stevie sa...

Åh, där borde jag få handla jeans, tycker kläder är på tok för dyrt,
speciellt barnkläder.
Vilken adress är det?!

Kram
Stevie

Anonym sa...

Hej!
Du vet inte om hon har en blogg, facebook eller mail man kan nå henne på som äger butiken? :)
Mina föräldrar har köpt kläder där & de har grymt snygga & prisvärda kläder :D

Fenixmonas sa...

Jodå,Anonym, hade du bara skickat med din adress så hade du kunnat få besked direkt! Maria finns på FB...Kolla "Marias Kläder"