söndag 18 mars 2012

Tropic är kvar och även de flesta av killarna!

Yusef är inte kvar på Tropic Bistro denna säsong då han numera är kompanjon med Alaaddin. Lycka till säger jag och hoppas att det ska gå bra för killarna!!

En som är kvar är  i alla fall Haldun, som du kan prata med på FB, precis som du även kan prata med de andra killarna där. Ingen behöver fundera på saker och ting utan det är bara att fråga. Inget konstigt alls med att en del flyttar på sig och prövar nya saker, så gör ju vi också...eller hur?

Planeringen för SIDEFESTEN är precis som förut och jag hoppas att ni är riktigt många vänner i år!  
Även Maria är ju kvar, om inte på Tropic, så i alla fall bredvid och hon håller just nu på att inhandla massor av fina kläder inför årets säsong!
För att killarna på Tropic Bistro skall få en liten uppfattning om hur många som kan tänkas komma, så har jag lagt ut en enkät i min sidkolumn. Jättesnällt om ni fyller i den! Bara klicka på antal 1-5 eller två gånger på olika siffror om ni är flera! Tack snälla!


1 kommentar:

paloma sa...

Hua vilken rumpa man har! Hahaha:=) Hoppas man kan promenera bort lite av den tills 25e.Vi kommer ju i allafall får se hur många vi blir! Jag medelar är jag vet..jag , mirrelle, ulla väninna och Annika och 2 barn är i allafall klart! Vet inte om de tryckt på sidan! Men talar om innan vi far! KRAM