söndag 25 mars 2012

Just nu pågår planering inför vårens resa!

Det är ju inte bara att ta sig till Side, nej man vill ju ha en fin resa också.
 Vi brukar åka med Thomas Cook och det trivs vi med. Efter en massa resor med samma bolag så känner vi igen de flesta som jobbar ombord och det känns trevligt att återse dessa.
Vår resa börjar redan vid datorn då vi bokar in våra favoritplatser. Tro det eller ej, men jag är flyggrädd och har alltid varit det. Då känns det ändå så bra att få platser som känns bra...och att känna igen de som arbetar ombord.
Så nu är våra platser bokade sen en tid tillbaka och nu kan vi också börja att planera för det som vi vill handla med oss från flyget. Så nu har vår nästa resa börjat lite smått...



3 kommentarer:

Gilla sa...

Vi gör på liknande sätt när vi planerar för våra resor. Sen ett par år beställer vi resorna på nätet, men fortfarande bara charter. Vi ska ju till Kos i vår, men funderar faktiskt på antingen Side eller Palma Nova i september. Får se vilket det blir.

Flygrädd har jag aldrig varit men Sibbe har, men numera reser även han utan rädsla precis som om vi åker med lokalbussen hemma, som jag alltid har tyckt.

Kram/Gilla

paloma sa...

Där är vi lika! Jag är med livrädd!!! Att flyga! Jag sitter på spänn hela resan! Kan absolut inte sova heller! Utan jag måste ha kontroll! När jag var liten älskade jag flyga, men ju äldre jag blir ju räddare blir jag! KRAM

Gilla sa...

Sv: Visst är det fint på Kos. Det är ju därför vi brukar resa dit så ofta.

Kram/Gilla