fredag 2 mars 2012

Nu stiger temperaturen...

Efter några dagar med riktig kyla, börjar i alla fall dagstemperaturen att stiga i Side. Kvällar och nätter blir fortsatt kalla under en tid men dagarna kommer att bjuda på mer sol och värme.

Jag hoppas att det i år serveras lite mer olika drycker vid poolbaren på Tropic, detta saknade jag i fjol.

Ska bli spännande att få se vad nytt som tillkommit i Side sedan förra säsongen.

Den lilla marknadsplatsen, bortanför där taxi och bussar står, lär väl inte ha förändrats förståss...

Förändrad är i alla fall gatan som går från Tropic och backen upp till stora vägen, fast de bilder som jag sett visar en bra förändring...så vi får väl se när vi är på plats.

Ett önskemål till inför nya säsongen är att jaccuzzin, som ligger i anslutning till barnbassängen, skall fungera denna säsong...Jag saknar det härliga bubblandet!

Tropics härliga frukostbuffé missar vi inte, den är bokad och klar!



3 kommentarer:

Gilla sa...

Får ni samma slags utsikt i år också från ert rum på hotellet som förra året?

Karm/Gilla

Gilla sa...

Sv: Jag tyckte att jag läste för ett tag sen att ni skulle ha ett annat rum i år, mot det ni hade i somras. Det är ju bra, om man kan beställa i förväg vilket rum man vill ha.

Ja, just Poros var från början en liten fiskeby och när vi var på tillfälligt besök igen såg det ungefär likadant ut. Men det var ju också länge sen. Reseföretagen har inte Poros som mötesplats längre.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Då hade jag ju rätt för mig.

Kram/Gilla