onsdag 26 januari 2011

Visste du att Aynur är hårfrisörska också?

Jodå, och en mycket bra sådan! Jag har aldrig varit så bra klippt tidigare som jag blev hos Aynur i höstas! Nu underhåller jag bara topparna lite lätt, tills jag kommer ner till Side och Aynor igen.
På tvärgatan, direkt efter den blå moskén, inne i gamla Side, där har Aynur sin salong. Finns hon inte på plats, så bara ring henne så kommer hon direkt!  
Inredningen går i rosa, därav namnet "Rosa salongen". Som sagt så är hon helt suverän på att klippa, både män och kvinnor!


3 kommentarer:

Gilla sa...

Haha! Inte kan hon klippa min gube. Han är helt avskalad i huvudet. Det vill säga jag rakar av honom håret.

Kram/Gilla

Kajsa sa...

Ahh, okej kanske ska prova henne då. Jag har alltid gått på WellaBella, och har varit supernöjd. Men nu har den "lite äldre" mannen slutat där, och det var han jag tyckte var så duktig. Jag har aldrig varit så nöjd när jag har varit hos frissan som när han har klippt och slingat mig.

Kanske nån som läser här vet vart han har tagit vägen?

Kramisar Kajsa

Anonym sa...

Godmorgon =)
Ville komma med en liten kram och önska en skön dag! Nu ska jag pyssla om sjuklingen igen...
Kramen Browneyedgirl