tisdag 4 januari 2011

Nu rullar det på, detta nya år!

Vi åker ner till Side 24 maj. Våren är ju en underbar tid i Side! Precis lagom varmt och ändå riktigt somrigt och fint för oss nordbor. 
Ser fram emot denna resa med samma härliga förväntan som jag har varje gång. I Side finns ju alltid nya saker att upptäcka...trots att vi varit där tjugo gånger så hittar vi fortfarande nya oupptäckta saker i denna underbara pittoreska lilla stad.  
Jodå, jag saknar till och med de små snabba ödlorna som ibland kan ses på murarna här och där...De brukar stå still länge innan de sen blixtsnabbt pilar iväg.  
I sidkolumnen finns en enkät, som jag är tacksam om ni fyller i. Det är för att killarna på Tropic Bistro ska få en liten uppfattning om, hur många som kan tänkas komma på Sidefesten detta år.

2 kommentarer:

Nina sa...

åååh vad jag önskar att jag fick råd å åka...kommer att gråta floder hela våren/sommaren/hösten =(
Kram / Nina

Fenixmonas sa...

Försök att hitta en flygstol Nina, det behöver inte bli så dyrt. Boende fixar sig alltid i Side! kramiz!!