tisdag 25 januari 2011

Nu saknar mina fötter Aynur...igen!



Aynur har gjort så fint i sin salong. I höstas när jag var nere så tog jag en massa nya kort på bl.a det fina rummet innanför salongen, men som ni ju alla vet vid det här laget, så blev jag ju av med alla höstens bilder, då min dator plötsligt bestämde sig för att gå i pension.  
Hur som helst så är mina fötter just nu fyllda av längtan efter Aynur! Ett besök hos Aynur är det absolut första jag ska göra när jag kommer ner till Side i vår.

3 kommentarer:

Gilla sa...

Det ska vi också prova på. Ser ju väldigt skönt ut.

Svar: Den behandlingen kanske gör susen, så vi kan dansa igen? ;-D

Längtan finns där. Första inbetalningen gjord.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hej, jag vill också gå dit, kan du inte visa var det är, eller då följs vi? Kram! Bettan.

Fenixmonas sa...

Självklart Bettan! jag tar med dig till Aynur!! Kramen