fredag 7 januari 2011

Lite längtans bilder är aldrig fel...

Undrar om nomaderna är kvar med sina kameler nedanför teatern även denna säsong? Om de är det så passa på att ta en liten ridtur...jag har inte provat än, men jag fotar gärna de andra som rider! Har ni barn med er till Side så är detta något spännande och uppskattat!

Den fina strandpromenaden ligger där och väntar på att den ska beträdas av många...Nu ska den ju för övrigt vara klar ända in i gamla Side, det ska bli riktigt spännande att få se vad som hänt under vintern...

Hur ser det ut vid Marias kläder...är det sig likt sen förra säsongen eller...

Korten idag kommer från vännen Kerstins arkiv, därför kom det också med ett kort på Fenixmona i aktion...Tyvärr gick ju alla höstens Sidekort förlorade då min gamla dator bestämde sig för att lägga av...
Bli ännu mer längtansfylld och titta på alla bildspel längst ner...Kanske finns det något där som du ännu inte sett...Snart kommer det fler!!


2 kommentarer:

Gilla sa...

Du menar inte att dina bilder gick förlorade? Hade du ingen hjälp att försöka hitta dom i den gamla datorn. Jag fick mina överförda nu när jag köpte en ny. Men då hade den gamla ju inte kraschat förstås. Förra gången jag bytte hittade svärsonen allt i den hårddisken. Den datorn bara sa pang.

Kram/Gilla

Kajsa sa...

Underbara bilder, från underbara Side. Åhh så jag längtar =)
Kram