söndag 23 januari 2011

Tänk vad allt förändras...

Året var 2006.
Aynur höll till på Gyllne Saxen...idag har hon egen salong inne i gamla Side. 
Sen kom 2007  
Samma år lät jag göra min andra tatto hos Haydar. Det har blivit avsevärt fler och idag flyger det både fjärilar och getingar förevigade på mig och givetvis blev det en fågel Fenix också...
Det har skett stora förändringar genom åren, vad gäller flygplanen...men Vingpersonalen är lika fina och serviceinriktade som de alltid har varit, oavsett vilka flyg man sen åkt med...Det känns tryggt. 
Mycket har förändrats även på andra sätt, men vännernas skara har hela tiden ökat, så när man än kommer till Side, så är det alltid någon av vännerna på plats! 




1 kommentar:

Gilla sa...

Tiden lider och vi med den, brukar jag säga när jag ser gamla foton.

Jag får tacka här också för inbjudan till Sidefesten. Men som du vet är vi redan hemma sen ett ½ dygn vid den tiden. Hade verkligen varit roligt. Men vi träffas ju åndå.

Kram/Gilla