onsdag 12 juni 2013

Vårt andra hem på jorden...Tropic i Side!

 Det första vi gör när vi kommer hem är att lägga duken på plats och sätta på kaffet! En härlig känsla att äntligen vara där igen!
Stranden intar vi andra dagen! 

Söndagen är det självklart med BBQ på Tropic Steakhouse, den är super!!

Får man sen inta maten tillsammans med fina, goa vänner, så är allt helt perfekt!

Denna gången fick vi förmånen att umgås med Nenne och Sören och mitt härliga barnbarn Marina och hennes pojkvän Daniel.

Tänk att livet kan vara så underbart!

5 kommentarer:

znogge sa...

Härliga bilder och jag förstår att ni hade det bra!

Kram

Anonym sa...

Vi längtar tillbaka. Det är så att det vattnas i munnen när man ser den goa BBQ tallriken. BBQ på Tropic är något som man verkligen kan rekomendera. Får man sedan äta den tillsammans med härliga vänner, ja då är lyckan total. Nenne

Gilla sa...

Det ser ju härligt ut och jag vet ju att det verkligen är det.

Sv: Jag ville inte ta chansen att fota glasskillarna, eftersom vi inte köpte nån glass. Men vi såg ju hur roliga de var och att de tyckte att de hade trevligt.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Jag har fattat det för längesen, att ni tycker att Side är ert andra hem. Hoppas att ni får många trevliga semestrar där i fortsättningen också.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Ska ni tillbaka i höst? Eller det blir nästa vår?

Kram/Gilla