söndag 9 juni 2013

Marina fixar håret hos Cem på hans salong FASHION

Cem är fantastiskt duktig! Han såg direkt vad Marina skulle passa bäst i och förklarade så fint innan han började förvandlingen.

För att komma till Cems salong kan du utgå från Tropic på västra stranden. Gå sen förbi Dogan och Favori och fortsätt gatan upp en liten bit. 

Cems salong FASHION ligger på höger sida, snett emot livsmedelsaffären. 

Cem är en superduktig frisör som verkligen kan sitt arbete!

Cem har bra priser men självklart kommer ni överens om behandling och pris innan.

Marina var helnöjd med sitt hår! Cem fixade in tre olika ljusa nyanser och det blev jättesnyggt!

Här ser ni Cems gäng och han själv tillsammans med en glad Marina!

Cem har hållit på i många år och arbetat med hår och har en gedigen och bra utbildning!

På Cems salong FASHION får du en professionell behandling. 

FASHION är en salong som jag verkligen kan rekommendera!

5 kommentarer:

Gilla sa...

Jäklar vilken reklam han får. Men bra folk, får vad de förtjänar.

Kram/Gilla

Helen sa...

Ser ju jättebra ut och fin blev hon, tjejen ;) Lite långt att åka för att få fixat till håret men ska försöka komma ihåg vägen om jag åker dit nångång. :)

Gilla sa...

Sv: Det var ju roligt att du tyckte om mina bilder i min Reseblogg. De är ju gamla sen 1993 och scannande, så lite ojämna är de ju.

Bert var ju med, så han fick ju vara med på ett hörn i bilderna.

Kram/Gilla

Jenfan75 sa...

Så härligt :)..

SV: Jo barnen ser fram emot resan i augusti. Dom ser fram emot ett besök på vattenlandet i Torreviejja:)

Jenny sa...

Hej :)

Vi åker igen i Augusti och tänkte väl klippa mig då ..
Vart är det Dogan ligger? Tropic vet jag, iaf stekhuset .. Är det där nånstans?

Kram Jenny