måndag 10 juni 2013

Här kommer bilder från årets Sidefest!

En härligt fin SIDEFEST fick vi alla vänner! Lotteriet blev mycket uppskattat, fast ibland kan det bli lite tokigt...
Som t.ex vännen Sören som vann en bikini...fast Oya var så förstående och lät honom få ett par badbyxor i stället. 

Alla roade sig och många av vännerna bjöd på sig själva! Så underbart roligt!

Marias modeshow blev en succé som vanligt, i år bättre än någonsin!

Dubbelt roligt för mig som i år fick med barnbarnet Marina och hennes pojkvän Daniel! Jättefina och trevliga ungdomar, som garanterat kommer tillbaka till vårt Side!
Bildspelet från årets Sidefest kan du nu se ovanför detta inlägg.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar på bilderna och drömmer mej tillbaka. Synd att vi inte fick se Sören i bikini, hade säkert gjort succe på stranden. Kram Nenne

Gilla sa...

Det ser ju trevligt ut. Jag tittade ju på ditt bildspel och kommenterade i det också. Härliga bilder.

Sv: Jag läste bara på Vi som älskar Side, att det var någon, som inte gillade reklamen där. Men äras den som äras bör heter det ju.

Kram/Gilla

Louise i Side sa...

Jag tänkte att det hade varit roligt att vara med men man vet ju aldrig hur man mår en månad innan förlossningen så jag höll tummarna och det gick ju bra. Hann också se mer av Side festen än vad jag gjort tidigare och det var riktigt trevligt. Nästa år har vi en ny liten stjärna som modell också. :)

Kram!!