tisdag 25 juni 2013

Hos restaurang Gûl finns utfodring för både folk och fiskar...

Nej, jag klarar inte av att få till ett tyskt y, hur jag än kämpar, men ett tyskt y skall det vara i denna restaurangens namn!

Vi var ett rätt stort gäng som stegade iväg för att inta vår middag hos Malin!

Alla var glada och på gott humör och förväntningarna var stora inför kvällen.

Vi beställde och det må jag säga, att det vi tog in denna kväll var helt suveränt gott! Jag tror det hette Savoye, men jag hoppas att Malin vet vad det var, för det måste jag bara ha igen!

I väntan på maten passade Marina på att mata de små hungriga fiskarna, de små Garra Rufa fiskarna, som gör underverk med våra fötter!

Nej, det är inte obehagligt och det killar inte...det är bara gott! Jag tror inte heller på någon infektionsrisk för de biter inte hål på dig!

En supertrevlig kväll

med supertrevliga vänner
då kan man inte vara annat än glad!

Marina och fiskarna njöt, men vem som njöt mest vet jag inte.

Helt klart så tyckte Daniel också om detta fiskspa

och helt klart så gillade fiskarna sin måltid denna kväll!
Visst ser han belåten ut...

3 kommentarer:

Gilla sa...

Jag kan ju se att ni hade det trevligt allihop. Inga sura miner här inte.

Jag har också gjort i ordning mina fötter idag. Men så fint som ett fiskspa har jag inte. Men man känner sig rätt go ändå.

Kram/Gilla

Helen sa...

Åh så undetbart! Vill oxå ha fiskspa :) Finns det nånstans i västsverige, tro?
Kramisar

Anonym sa...

Så trevligt det såg ut, synd att vi inte kunde följa med. Hoppas det blir en annan gång.Nenne