lördag 15 juni 2013

Levent Olkay gör ett fantastiskt fint arbete...

Jag fick möjlighet att riktigt studera Levents fina arbete, på nära håll.

Barnbarnet Marina bestämde sig för en riktigt fin tatuering. 

Levent är mycket noggrann och väldigt noga med hygienen.

Det var inget litet motiv som Marina hade valt, så det blev en stunds fotande.

Det är helt okay att ta bilder under tiden som Levent tatuerar, men det är viktigt att tänka på att inte knäppa med blixt så det bländar honom under arbetet.

Jag ska göra färdigt min rosenbård hos Levent, men det får vänta så jag kan göra det på hösten. Jag ser under arbetets gång att Levent är mycket bra och gör riktigt fina rosor.

Så här fantastisk fin blev Marinas tatuering hos Levent Olkay! Ett konstverk med en underbar text, för visst är det ju så...

Levent Olkay hittar du vid Tropic där han har sin studio ihop med Gyllne saxen. För dig som inte varit i Side förut så kan jag berätta att Tropic hotell, steakhouse och bistro ligger vid västra stranden bredvid Marias kläder...inte svårt att hitta! 

3 kommentarer:

Gilla sa...

Det var en fin tatuering hon fick. Hur är det med dina egna? Du tänker alltså att resa tillbaka i höst? Jag själv kommer nog aldrig att göra en tatoo.

Sv: Visst kan träd likna varandra, så man tar fel på vilket det är.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Marinas tatuering blev verkligen fin. Misstänker att hon gör ett nytt besök hos Levent nästa gång hon kommer till Side.Kram Nenne

Gilla sa...

Sv: Jag missförstod nog vad du skrev här, för du skrev att du väntade med att göra färdigt din rosenbård under hösten.

Klart att du ska vara fortsatt frisk vännen. Det går inte att tänka negativt i det fallet.

Kram/Gilla