fredag 2 november 2012

Missar aldrig att handla hos Maria!

Här ser ni årets mannegäng, från Sidefesten. Så här ser han ut när han inte är mannekäng.

Så mycket läckra färger denna säsong!

 En sådan här tröja, den rosa, köpte jag till mig...ångrar nu att jag inte köpte en turkos också. Jag bara älskar min tröja!

 Jeans finns i alla modeller och helt garanterat så finns det jeans hos Maria i alla storlekar. Maria är fantastiskt duktig på att få fram rätt storlek...hon bara tittar på mig och sen vet hon!
Jodå, visst köpte jag jeans, två par till och med så vintern är räddad! Precis sådana jeans som jag gillar. Raka ben, stentvättade så de ser lite slitna ut och med stretch. Himla goa jeans!


6 kommentarer:

Gilla sa...

Visst har Maria bra grejer. Vi handlade en hel del, när vi var i Side.

Kram/Gilla

Jenny sa...

Kommer precis därifrån och vi har inhandlat tröjor, koftor, strumpor och mycket mer.

Fenixmonas sa...

Då har du haft en trevlig stund Jenny! Alltid så fint att handla hos Maria! Jag glömde strumpor sist jag var nere så det får bli en extra laddning i vår. Kramiz!

Anonym sa...

Kan det vara dina jeans som satt på skyltdockan som nu står med rumpan bar? Vi fick med oss en stor kasse med strumpor, alltid något. Mer får inhandlas nästa säsong, det var lite utplockat när vi var nere i okt. Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon ANONYM! Synd du inte sätter ut ditt namn under kommentaren så jag vet vem du är och kanske kan svara dig genom mail. En kram får du så här i alla fall! :)

Anonym sa...

Mona, jag lär mej visst aldrig det här med datorer, trodde att jag gjorde rätt, men lovar att sätta ut mitt namn i fortsättningen. Kram från Ann-Margret "Nenne"