onsdag 14 november 2012

En regnväderskväll i Side

En god middag intogs med vännen Kristina på hennes hotell. Vi hann precis fram innan ett rejält regnväder slog till...

Bosse är väldigt frusen så det var inte att tänka på att gå till vårt hotell i shorts och linne.

 Fixar vi, sa Kristina.

 Efter påklädning av Bosse vred sig Kristina av skratt och han såg ju onekligen lite kul ut i Kristinas morgonrock
och rosa keps.

I denna mundering tog vi oss så tillbaka till vårt hotell...Nej, vi mötte ingen vilket kanske var tur...Hehehehe...

5 kommentarer:

KristinaChatillon sa...

Ha haa, ja det var så roligt. Fick ont i magen av skratt. Jag tycker mer och mer om din Bosse, ni är ett härligt par att umgås med. Kram min goa vän från din Kristina

Gilla sa...

Jag undrar om det inte vore riktigt roligt att möta Bosse i den munderingen. Det är ju orättvist att inte flera fick roa sig.

Sv. Har du tillgång till en scanner, tillexempel i din skrivare? I så fall är det ju enkelt att kopiera albumen till datorn. Det är så jag har gjort.

PS.Min kamera var nog felinställd, så bilderna blev så tråkiga. Jag såg att jag troligen har snurrat på ett hjul, där man bestämmer vilken inställning man vill ha. Det kan ha blivit gjort, när jag har plockat upp eller lagt ner kameran i min väska. Provar på nytt idag.

Kram/Gilla

Fenixmonas sa...

Ja, det var en trevlig kväll Kristina! Vi fick oss en del glada skratt! Tack vännen! Kramiz

Bibbi sa...

Side...Låter lockande speciellt den här årstiden. Ni verkar ha det helt underbart :)
Min gamla Mac är så trött så jag kan inte läsa din blogg. Caceminnet räcker inte till. *Buuhuhu...*
Ha det bäst kramar Bibbi

Gilla sa...

Jag håller tummarna att du får dem ut nånstans ifrån och scannar dina bilder. :-)

Kram/Gilla