söndag 11 november 2012

Lyxhotellen växer upp som svampar ur jorden!

Nedanför denna backen håller de på att bygga något väldigt stort!  Bilderna får tala för sig själv i detta inlägg.











Det är klart att beläggningen på alla hotell sammantaget blir allt mindre ju fler hotell som växer upp. Inte lätt för de små mysiga hotellen att överleva...att hävda sig i konkurrans med dessa jättar...Personligen så föredrar jag absolut de mindre hotellen och som alla vet så är och förblir Tropic mitt hotell, där är jag hemma!



6 kommentarer:

Gilla sa...

Jag håller med dig, att det är inte varken bra eller kul, när man bygger så mycket nytt. Och varför lyx? Det är väl mysigare med de små hotellen?

Jag har sett lyxhotell på andra håll, men jag känner mig bara främmande där.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Jaså du ville skicka upp Bosse u ballongflygning? Har han varit dum mot dig? Hehehehehe!

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Jag har faktiskt scannat in nästan alla foton, som jag har. Alla fotoalbum i alla fall.

Klart du ska höra med din Pappa om du åtminstone kan få låna hans foton. Har du sen en scanner kan du spara fotona i datorn.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Jag håller till fullo med dej det skall vara lite mindre mysiga hotell och inte dessa vräkiga komplex, nej usch dom får vara för mej. Har nyss tittat på Sidefesten, verkade som att ni hade jättetrevligt. Så roligt att se så många bekanta ansikten, hoppas finnas på plats när 2013års Sidefest går av stapeln.Kram från Nenne

Gilla sa...

Sv: Ja gör en djupdykning i din Pappas foton. Du hittar säkert mycket intressant att använda.

Kram/Gilla

Fenixmonas sa...

Tack Nenne! Nej, sådan där stora komplex är inte något för oss heller! Små mysiga hotell med fin social gemenskap ska det vara, då trivs jag bäst! Så jätteroligt om ni kan komma på Sidefesten nästa år! Hoppas!! Kramiz