tisdag 3 januari 2012

Jag brukar passa på att handla...

Numera brukar jag köpa mycket av det jag behöver när jag är i Side, inte minst kryddor. Oftast köper jag kryddor på marknaden, men... 
även på vanliga affärer och då framför allt på Migros, som är billigast. De kryddor som jag köpt med från Side har en väldigt bra hållbarhet och smakar mycket mer än de jag köper här i Sverige. 
Efter några timmars handling på marknaden eller i affärer så smakar det alltid lika bra med en kall Efes!
Nu har vi ett nytt år och snart en ny säsong! Även i år ser vi fram emot Sidefesten 1 juni!
För att killarna på Tropic Bistro skall få en liten uppfattning om hur många som kan tänkas komma, så har jag lagt ut en enkät i min sidkolumn. Jättesnällt om ni fyller i den! Bara klicka på antal 1-5 eller två gånger på olika siffror om ni är flera! Tack snälla!
 





2 kommentarer:

Gilla sa...

Ja, det blev ju inte Side för oss, för hotellet, som var ledigt visade sej inte hålla måttet. Men jag hoppas att er resa kommer att bli lika fin som vanligt.

Kram/Gilla

Jenfan75 sa...

Åh vad sugen man blev på en efes=) dom var nåt speiellt=)..

Men du får man ta med sig kryddor och sånt från turkiet??

Det var iallafall härliga bilder att se=)