torsdag 29 december 2011

Blandat från Västra stranden i Side.

Stranden är till för alla, fast alla är kanske inte så förtjusta i hästarna, men de kommer oftast ner lite senare på dagen. 
Jag tycker det är trevligt, både med hästarna och hundarna, men jag vet ju att inte alla tycker som jag.  
En del passar på att ta sig en liten ridtur i vattenbrynet... 
Barnen är ju väldigt förtjusta i de mindre hästarna som kommer ner ibland. 
Sen finns det ju de som riktigt gottar sig och varken ser hästar eller hundar...Här sover han riktigt gott!



9 kommentarer:

Siita sa...

Ja där kan Bosse sova. Kram

Gilla sa...

Åh, så gottigt det ser ut. Bosse ser verkligen uta tt må gott. När vi var där såg vi aldrig några hästar nere vid stranden. De är ju stora, så det borde vi ha gjort.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Vi har aldrig sett några hästar där heller! Vet du vilken tid på dagen de brukar komma?
Kramar!

Kickilina sa...

Härliga bilder Mona. Såg inga hästar sista året men innan kunde man hyra uppe vid stora gröna moskeen och rida ner till bla stranden Oj vad jag längtar när jag ser dina fina bilder. tack

kristina sa...

Tack Mona för du tog bort kickilina. jag heter ju kristina Kram och tack för hästbilderna. Väcker minnen/Kristina

Fenixmonas sa...

Hästarna nere vid stranden brukade komma från bondgården som ligger ovanför Tropic...De komme mest sent på eftermiddagen eller i kvällningen...

Margit sa...

Bläddrat och titta på de fina bilderna!!!!
Kram!!!!

Kajsa sa...

Hahaha, härlig bild på Bosse, snygg solbränna får han också med boken på magen ;)
Kramis

Gilla sa...

Sv: Må så vara, men vi har våra speciella ställen vi är på på Kos. Det kanske blir Turkiet igen! Who knows?

Ha nu en trevlig Nyårsafton båda två.

Kram/Gilla