fredag 13 januari 2012

Äntligen klart med vårledigheten!

Side...Tropic! Here we come again! Äntligen har min ledighet blivit klar och jag kan se fram emot tre härliga veckor i Side! Vi åker ner 23 maj och stannar ända till 14 juni...så himla gott!  
Det lutar åt att vi ska försöka att få ett helt annat rum denna gång, vi bodde nämligen i ett annat rum sist vi var nere, ett rum som vi blev mycket förtjusta i...så vi får se! På Tropic finns vi alla fall och på Sidefesten 1 juni!
Ser fram emot att få träffa alla vänner, ska bli så roligt att komma hem igen!



7 kommentarer:

Siita sa...

Här blir det att åka någonstans först i höst. Vet inte vart än, beror på hur mycket pengar jag lyckas spara ihop. Ska även sätta in pengar som jag säljer stickat för. Just nu har jag inget att sticka. Blää vad tråkigt det är. Kram

Gilla sa...

Så roligt för ett att din semester är klar. Byta rum? Det var ju fint, där ni bodde när vi var med. Men det blir alltså fortfarande Tropic?

Kram/Gilla

kristinachatillon sa...

Härligt Mona. Då träffas vi i maj-juni. Tack för hjälpen med mitt namn. Du är oxå Turkiets pärla!!! Stor kram

Gilla sa...

Då blir det inte samma utsikt som på bilden du har lagt in om min Reseblogg. ;-D

Kram/Gilla

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vi åker ner 21:a, synd att vi missar er, hade varit kul att träffa en annan Side fantast :-)

Anonym sa...

då ses vi men vi kommer lite senare kram groddan & carina

Cecilia sa...

Hej hej, fann din blogg när jag kollade på google... Vi ska åka med min tre åriga dotter till side i okt i år... Så svårt att veta om hotell är bra när man aldrig varit där... Luras lätt av bilder? Vart bor ni? Är det ok shopping i side? Vi är ute efter ett all inclusiv family hotell... Har kollat in alba quine o melas holiday resort... Några du känner igen... Maila mig gärna om du har tid o lust... Jätte tacksam för alla tips jag kan gå... :)
Kram cissi
Cissi_e_d@hotmail.com