onsdag 11 maj 2011

Nej, inte alls orolig för Sidevädret!!

Jag har sagt det förut, men säger det så gärna igen...Sidevädret är unikt! Det kan regna i Antalya och Alanya men inte i Side...Detta har jag varit med om många gånger...Så tro inte på de dåliga rapporterna från Antalya... 
Nej, vänta och se...Jag tror att vädret stabiliserar sig utmed hela kusten om några dagar och sen blir det varmt och gott över hela linjen!  
Ska bli himla spännande att se vad som tillkommit i Side under vintern...för det är alltid något nytt att glädja sig åt när man kommer ner. 
Själv ska jag få lite fler fjärilar till mina blommor...få se vad det blir... 




3 kommentarer:

Gilla sa...

Så bra då!

Kram/Gilla

Louise sa...

Hallå där Mona! Åh vad kul att ni snart är nere...Just nu öser regnet ner här utanför fönstret och det åskar och mullrar för fullt. Men det är precis vad vi behöver för att få igång den ordentliga värmen.
Det har varit lite svalare än tidigare år, men turisterna klagar inte (möjligtvis lite kyligt om kvällarna så en kofta eller tröja behövs allt!!) så det är ju bra.
Och nu ska det regna både imorgon och på fredag står det på väderprognosen på internet men det blir ju bara några ordentliga skurar isf.
Och det skulle inte förvåna mig om det är strålande solsken imorgon bitti igen.

Ha det så gott också ses vi snart!!
Hälsa Werona med familj att de måste försöka ta sig ner till Side i år. Jag saknar dom redan!!
Kramar Louise

Ninja sa...

More tatooes? Ni får nog det härligt därnerne....