lördag 7 maj 2011

Kom igen nu...visa mig hur många vi blir!!

I mitt tycke så är Side som mest fantastiskt på vår och höst. På våren är blomningen som mest intensiv och allt är fortfarande grönt och fint. Svalorna häckar och jordgubbarna är mogna...och vilka jordgubbar! Bara tanken på dessa underbara jordgubbar får mig att längta än mer just nu.  
 Nej, jag har inte spända förväntaningar, för jag vet att det alltid är fint i Side! Nej, jag har så där lagom förväntningar som vi ju alla har inför semestern.

Vad jag har desto mer förväntningar inför just nu är givetvis SIDEFESTEN!! Jag tror att detta årets Sidefest kommer att bli den största hittills...Än tror jag inte att alla intresserade klickat in sig på min lista, för där finns idag "bara" 86...och jag tror att vi blir avsevärt fler..
Så kom igen nu och klicka in dig och dina vänner!!! Nu fyller vi Tropic Bistro!!!






1 kommentar:

Gilla sa...

Jag/vi hade gärna kommit om vi hade varit kvar då. Men det ska bli spännande att få se och uppleva Side.

Kram/Gilla