onsdag 18 maj 2011

En liten påminnelse igen...

Så här ser det ut, årets program för Sidefesten! Jag är ju väldigt nyfiken på Marias kläder för årets kollektion har vi inte sett än...
Ja, om några dagar ger det sig, då får jag stillat min nyfikenhet...
Sex dagar tills vi reser och inte så många dagar kvar till Sidefesten... 
Fast nu händer det mystiska saker här på bloggen...först hade 50 personer klickat in sig, vänner och sina familjer i min enkät här i sidkolumnen... 
Nu har det plötsligt blivit 36...Så nu är det jätteviktigt att ni köper era biljetter till Sidefesten direkt, när ni kommer till Side, för annars har ju killarna inte en susning om hur många vänner som kommer...



3 kommentarer:

paloma sa...

Jag och lillan kommer ju! Vi skall försöka åka ner redan till nästa helg i stället för den 30e som vi tänkte! Vi längtar sååå!<3 jag medelar dig om vilket hotell så fort jag vet.. vi kommer troligen med lite tur redan nästa fredag el lördag! I värsta fall söndagen el, måndagen! Ni lär se oss jag är ju jääääääääätttte låååååång och min lilla dotter! Besök mig gärna påmin blogg kram pam

Paloma sa...

Halloj! Kommer in igen och önskar en trevlig fredagkväll! KRAM

attis sa...

Hej vännen. Så härligt det låter. Hoppas ni får en undrbar semester.
Kramiz