onsdag 2 mars 2011

Lite trevliga affärer inne i Side!

Strax ovanför Jandarma inne i Side har Rambo sina affärer. Nu när jag skulle visa fler kort därifrån så upptäcker jag att alla de korten är borta, alla kort ifrån våren 2009 alltså.
Det var ju den resan jag gjorde med dotter Werona och barnbarnen, resan med så många överraskningar. Min syster och systerdotter Rebecca kom ner och överraskade, precis som vännerna från Skövde.  
Jag har förlorat flera tusen kort, vilket jag nu upptäcker undan för undan...Det blir extra mycket att fota i Side nu i vår. Det går ju inte att ersätta de kort jag förlorat, men platser kan ju i alla fall förevigas igen!!


3 kommentarer:

Ninja sa...

Det är verkligen tråkigt när bilder försvinner på det där sättet. Fördelen med att lägga ut dem på en blogg är att då finns de kvar där åtminstone.

Kerstin "Delfinen" sa...

Just i den där stunden när man gör en sån här upptäckt ..... att foton bara försvunnit ..... då stannar det liksom upp i tankeverksamheten, känns så tomt bara, blicken bara stelnar till .... Jag lider med dig Mona!!! Skall försöka hinna framöver och dela med mig ... är ju egentligen ingen tröst för dig nu!! Kram so long!

Kajsa sa...

Men då =(
Men du, bränner du inte ut korten på skivor?
Jag har något att berätta, mejla mig om du är nyfiken ;)
Kram