fredag 25 februari 2011

Många mail och frågor har jag fått...

Som ni ser så har jag varit iväg och simmat med delfinerna, både 2009 och 2010. Hoppas att det blir även 2011 för det är en fantastisk upplevelse!  
Första gången hade jag sällskap av barnbarnet Christoffer, det ser ni i bildspelet ovanför detta inlägg. I fjol hade jag med mig vännen Kerstin, yngsta sonen och barnbarnet Victor 9 år.  
Det kostar 100 euro för ungefär en timmas underbar samvaro med delfinen. Då får man veta mycket om dessa underbara, djur, vara med och mata och pussa på nosen! Sen kommer ju det som alla så ivrigt väntar på...att ta ett ordentligt tag i fenorna och följa med på en simtur!!
Känner du för detta, så gör det! Det är en underbar upplevelse...
Åker du med Ving, så har de färdiga paket till Sealanya och vattenlandet!

1 kommentar:

Kerstin "Delfinen" sa...

Woooooaaaaawwww ..... japp .... det var en upplevelse Mona, det håller jag helt o fullt med dig om!!! Ett så stort djur som är så smidig, följsam och störst av allt ... så precisionssäker och mjuk i sina rörelser när man vidrör delfinen. Kändes som att vi fick kontakt med den och den gillade att man strök med händerna längs den smidiga kroppen. Nä, nu får jag sluta ... kan nog beskriva detta hur mycket som helst!!! En delfinpuss Kerstin