torsdag 3 mars 2011

Alla bilder från våren 2009 finns kvar i form av bildspel!

Jo, precis så är det...korten finns kvar i form av bildspel, allihop! Inte dumt att sprida ut sina alster lite alltså..."ler"...Första delen från 2009 ser ni ovanför detta inlägg! Se och njut för nu närmar sig den nya säsongen med stormsteg!! 
Vad är Side för dig? Ruiner och spännande utgrävningar? Alla blommor?  
Eller är det kanske  
en kall Efes? Eller kanske är det bara att få komma "hem" och stråla samman med alla  
goda vänner? För mig är det alltihop och årets vårresa gör vi tillsammans med vännerna Jerker och Kerstin! Kanske fler vänner som åker ner den 24 maj...Hur som helst så kommer inte några objektiv att slinka ifrån oss denna gång...det blir paparazzibevakning!!

7 kommentarer:

Gilla sa...

Det var ju bra att du har kvar bilderna i dina bildspel. Men kan du kopiera dem därifrån? Det vore ju bra.

Kram/Gilla

Kajsa sa...

Side för mig är:
Lugn, harmoni, värme, sol, bad, en måbrakänsla =)
Jag älskar att ligga och sola på stranden, jag stortrivs att bada i medelhavet (ändå gången jag kan bada ute, ja om man inte åker på annan solsemester då), jag trivs fantastiskt bra vid ruinerna vid Apollons tempel, jag njuter av den goda maten, jag gillar alla fina blommor, ja jag gillar att shoppa billiga och fina kläder också ;)
Jag gillar också att man kan frissera sig utan att bli ruinerad :P

Hmm, undra om jag fick med allt nu =)

Kramis

Fenixmonas sa...

Så bra sammanfattning på vårt Side! Det är ju allt detta sammantaget som är det som vi alla så väl behöver! Kram på dig kajsagumman!

Kajsa sa...

Det är inte så att du kan rädda en del Side kort från din Sideblogg hos Metro? =)
Jag menar om det finns kort kvar där, som du blev av med i datakraschen.
En tanke bara som jag fick =)
Kramisar igen

Fenixmonas sa...

Jodå Kajsa, en del bilder finns på andra platser, men långt ifrån alla, Tyvärr! Kram

Kerstin "Delfinen" sa...

Ja Mona, du skall veta att det sticker ont i en likasinnad att läsa igen om hur dina foton bara försvann. Detta vi pratat om tidigare att det gäller att spara bilderna på mer än ett ställe för att säkra upp sig ... får även mig att tänka en extra gång nu!!!!! Tänker också på nu att det är två personer som kommer att få ägna sig åt en lättsam sysselsättning i maj ..... väntan !!! hihihi .. du fattar va?!?!? Kramen Kerstin

eva sa...

Vilka härliga foton och det ser ljuvligt ut med allt:) Lät riktigt gott med 23 grader för idag är solen som bortblåst här!
Kramiz