tisdag 15 februari 2011

Passa på om du känner för det!

Det här var spännande, att få se hur Haydar klarade att fixa bohusläns karta...  
Det diskuterades och skissades länge innan det blev dags att sätta dit kartan.  
Den blev jättebra faktiskt, men bohuslän gröna vatten blev ju inte rätt...jag kan ju emellertid förstå att det inte är lätt att sätta färg på något som man aldrig sett. Kanske havets färg får fixas i Sverige, såvida vi inte får söderhavsklimat med turkosblått vatten.  
Den här goingen sitter på samma kille och ser verkligen otäckt verklig ut...  
Jag säger som jag alltid har sagt, det finns bara en tatuerare för mig! Haydar är en kille som jag litar helt och fullt på...Han är mycket noga med hygienen, vilket är mycket, mycket viktigt! Han är också säker och duktig i det han gör. En kille som jag varmt rekommenderar!

Vad sägs om en liten Blåvinge som ett första objekt? Gör du en så blir det snart flera, det är något som jag själv redan har konstaterat. Jag älskar mina tatueringar...alla gjorda av Haydar...givetvis!!  
Priset är ungefär hälften av vad du betalar i Sverige, ja, kanske något lägre till och med. Gör alltid upp om priset innan, det brukar gå att förhandla sig fram till ett pris som både kund och tatuerare är nöjda med.


3 kommentarer:

biggan sa...

ja fina tatueringar, han är duktig, jag har ju sett flera i verkligheten, bra med hygienen, den är viktig kram biggan

Anonym sa...

hur mycket på ett ungefär kan en "finger tatuering" kosta tror du? :)

Fenixmonas sa...

Svar till anonym:
Priserna är som sagt billiga och förhandlingsbara!