lördag 20 oktober 2012

Ett härligt gäng på Tropics BBQ i oktober!

 Bosse och Ingrid som är i Side för första gången...hoppas det har gett dem mersmak så de kommer tillbaka!
 Här är i alla fall två veteraner som har varit i Side massor av gånger, Sören och Ann-Margret!
 På Ann-Margrets andra sida satt svärsonen Espen, mittemot Werona som inte kom med på bilden.
 Se så fint blomsterarrangemang de gjort för oss, dagen till ära! Här ser ni större delen av gänget.
 Här sitter vännen Gro. Hon tillhör de lyckligt lottade som kommer att vara kvar i Side länge, så hon njuter nu av den långa härliga sommaren som bara fortsätter där nere.
 Kristina ser glad och lycklig ut fast hon tyvärr hade ådragit sig en rejäl förkylning.
 Glad är också vår fina kock.
 Våra kockar menar jag förståss
 Ups...där fick de hjälp av vännen Hüsein också
 Lika bra att ställa upp och avlasta lite...nej, jag var nog mest i vägen tror jag.
 Det räckte fint med två kockar
 så Hüseyn greppade micken och stod för lite underhållning
 i stället.
 Det gjorde han riktigt bra, så bra 
så även Muamer ville bidraga med något riktigt fint...och det gjorde han!! Tack alla för en trevlig kväll på Tropic!



9 kommentarer:

Gilla sa...

Det ser verkligen härligt ut med den grillaftonen.
Kram/Gilla

Enelid vitt och lantligt! sa...

Ser härligt ut.
Vi åker till Side på tisdag ska bli underbart.
Vet du något hur vädret blir nästa vecka. Verkar som det kommer bli mycket regn. svårt att veta vad man ska ta med sig!?
/Carita

Jenny Linde Wiberg sa...

Hej!
Vi åker till Side på lördag. Ska blir så kul och skönt att få komma ner igen, har längtat sedan augusti. Spelar ingen roll om det blir lite regn, det är i alla fall varmare än här hemma. Och det ska bli så härligt att få träffa alla våra vänner i Side igen.
/Jenny

Anonym sa...

Hej!
Trevligt att ni gillar Side.
Vi åker ner på Fredag och är lite nyfikna på vädret.
Vad ligger dagstemperaturerna på nu? Vad ligger vattentempen på?

Mvh
Jörgen

Gilla sa...

Så märkligt att du inte kommer in på min Reseblogg, utan att du får sånt meddelande. Jag har gått in och kollat överallt, men kan inte hitta nåt sånt hos mig. Kanske ska jag kolla och jämföra den andra också, om det står likadant där eller ej. Jag kan inte hitta nåt varför det skulle bli så.

Kram/Gilla

Fenixmonas sa...

Godmorgon Jörgen!
Vädret är just nu lite sämre men det ändrar sig snabbt i Side så väderrapporten ser bättre ut om några dagar. kolla här i min sidkolumn så kan du se hur vädret blir...Trevlig resa!

Fenixmonas sa...

Härligt Jenny! Visst är det bättre väder i Side även om det är höst. Hoppas du får det lika fint som vanligt där nere...Avis...Nejdå inte alls...hehehe...fast nu ljuger jag allt bra. Kramiz!!

Soli sa...

Härliga bilder på ett glatt "mat gäng"..Sören & Ann-Margret "Nenne" känner vi väl igen. Dem har vi träffat i Side några ggr, och bott grannar på Tropic har vi gjort, Härliga människor. Kul att se dem här..
Kram o ha det gott i hösten..själv åker jag till Teneriffa 1/12 med min äldsta dotter och tre smågrabbar.
hälsning från Soli

Jenfan75 sa...

Så härligt.. Vad mysigt med ett sånt kompisgäng=)