onsdag 11 juli 2012

Sides finaste strandkille, Umut!



Umut är en av de vänligaste, mest serviceinriktade kille som jag någonsin har träffat på stranden! Så fin service som vi fick av Umut under våra tre veckor på Tropicstranden, har vi aldrig upplevt där tidigare!

De första veckorna var också hans båda hundvalpar med på stranden, men sen blev det så mycket folk så det blev svårt att hålla ordning på dem.

Då är det kanske mer ordning på Alice som nu har några år på nacken. Jag gillar ju hundarna, både små och stora, så mig stör de inte alls!
För mig är det helt okay att få en stunds sällskap i solstolen! Riktiga gosevovvar!


5 kommentarer:

Gilla sa...

Hra du mutat till att få svenska flaggan med överallt? ;-D

Du vet i alla fall att jag är hundälskare också.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hej, det ska bli kul att träffa vovvarna...det gör mig inget heller att de är där! Roligt med lite fyrbenta vänner, som är där och snusar....Kram!

Anonym sa...

Skrev inte vem jag var på förra inlägget.....Bettan!

Gilla sa...

Svar: Jag skojade ju. Det ser du väl på kommentaren att jag la till ett "skratt".
Kram/Gilla

Louise i Turkiet sa...

Och Alice har fått valpar nu berättade Yuksel som har blivit "morfar" haha. 10 st men bara 6 stycken överlevde. Tyvärr är Kadir inget för hundar annars hade jag gärna tagit hand om en (fast samtidigt vet jag inte om det hade varit något bra när vi jobbar hela tiden)
Dom har varit hos en vetrinär och allting och jag hoppas valparna får ett bra hem tillslut när det är dags.

Kramar Louise