torsdag 5 juli 2012

Så in i NORDEN...trevligt

det var på restaurang Norden, som nu har flyttat ner till Derya.

Mirrelle och Amanda tyckte också om detta ställe som är väl värt att besöka. Här serveras god norsk husmanskost och turkiska specialiteér...Mycket gott!

Här ser vi Tinas kille, som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Måste skriva upp det nästa gång och hoppas att han förlåter mig. Han är i alla fall bror till Abdulla som har restaurang Norden.

Han visade sig vara en riktigt dansant kille som verkligen gillar att showa! Han kör också ibland sitt eldkastarnummer, fast det ser lite otäckt ut och är säkert farligt för honom också...Jag kan säga att Tina inte alls tycker om att han håller på med det.



9 kommentarer:

Gilla sa...

Som jag nog har berättat förut för dej, så har jag jättesvårt att komma ihåg namn och dessutom placera folk, när jag inte ser dem i deras rätta miljö. Så jag förstår så väl att det kan vara svårt med namnet.
Är det eldslukning du menar. Det har jag sett många gånger och till och med när en tjej jobbar med det.

Sv: Det är ännu så tidigt på morronen, att jag faktiskt sitter vid datorn redan. Men det ser ut att bli fint väder och då skulle jag tro att det blir stranden.

Kram/Gilla

kristina Chatillon sa...

Vitsig du är ja den var så in i norden trevlig,,,vilken skillnad. Kramizar

kristinachatillon sa...

Längtar redan ner igen Fina bilder du tagit tänk att det blivit så in i Norden fit på gamla Derya Kramizar

kristinachatillon sa...

Längtar redan ner. Fint det blivit på gamla Derya fint så in i Norden Kramizar roliga du

Gilla sa...

Det blev inte stranden idag. Men vi blev väldigt trötta av vädret. Det måste ha varit åska eller nåt sån i luften.

Sv: Vad menas med att lägga in fotona på webben?

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Du menar alltså att du delar dina foton till webben i Picasa. Jag har det programmet också. Men jag har delat alldeles för många tidigare, för jag begrep inte bättre.

Jag försökte till exempel lägga in ett nytt foto i min header på den andra bloggen. Men jag har tydligen använt för mycket, så jag skulle få betala för tillgången till flera bilder.

Jag har ju inte nån lust att betala för nåt.

Kram/Gilla

paloma sa...

Ja den kvällen minns jag mycket väl! Vi hade ju så in i norden trevligt! KRAM OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Gilla sa...

Det verkar ju vara läge att gratulera en viss person på födelsedagen. Så jag anser det gjort i och med detta.

Sv: Det gällde att byta bild i min header, där jag fick meddelandet att jag hade överskridigt gränsen. Tror du då att jag kan hämta en bild från Picasa på nätet?

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hej. Jag skriver igen för är lite osäker om det jag skrev tidigare har kommit fram till Dej.
Först vill jag säga att dina sidor är jätte roligt att läsa.
Var i Side maj-Juni bara älskar Side och var varje dag på Norden underbart ställe.
Nu undrar jag om du kan hjälpa mej medatt nå dom för jag skulle vilja höra om deras hotell.För jag ska åka igen för det kan man ju inte låta bli.
Vore väldigt tacksam om Du kan hjälpa mej.
Mvh
Madelaine Arehn

mad.arehn@gmail.com