lördag 8 oktober 2011

Nu ligger 2012 års enkät för SIDEFESTEN inne!

NU är enkäten på plats och det går till på samma sätt som 2011. Klicka bara i hur många ni blir från din familj som kommer på Sidefesten 2012. Är ni ett större gäng så kan ni behöva klicka på fler siffror, men det fixar ni! Enkäten i fjol slutade på 166 och vi blev 160...så det fungerade jättebra med denna enkät, för att få ett hum om hur många vi kan tänkas bli!
Jag tyckte att maten var jättefin och att det var mat som passade för alla. Vad tyckte du? Är det något som du skulle vilja ha annorlunda vad gäller maten? Lämna en kommentar här eller skicka ett mail till mig...min mailadress hittar du här i sidkolumnen.
Jag tyckte också att alla uppträdanden var mycket fina och trevliga, inte minst de av våra "egna" killar, de är ju så himla duktiga!
Marias modeshow är ett uppskattat inslag har jag förstått och det är alldeles extra trevligt att få se vännerna som ställer upp som mannekänger! Vilka ska vi få se nästa år!!


3 kommentarer:

paloma sa...

Japp! Klart vi kommer nästa år med! Minst 2. kram pAM

Gilla sa...

Vi kikar för fulla muggar på lämpligt hotell. Vårt Dogan ska byggas om i vinter, så det blir rena lyxen. Men jag vågar inte anmäla oss än förrän vi har bokat.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Nu har jag ju anmält oss ordentligt här också.

Kram/Gilla