söndag 2 oktober 2011

Där rosor aldrig dör!

Rosorna som Haydar gjorde i somras blev väldigt fina!

Så vad jag vill göra nästa gång jag kommer ner är till en början en recover...så min gamla Ying& Yang görs om till en ros av samma modell...

Sen vill jag fortsätta med rosorna, bort mot andra axeln, där en stor ros ska placeras mitt uppe på så som på vänstersidan.
Det innebär att den där lilla, pyttelilla Colibrin, också får bli en del av en ros...Ja, du Haydar, nu får du något att bita i nästa gång...




1 kommentar:

paloma sa...

Har du så många tatueringar? Jag har en jag gjorde i staterna då jag bode där! Tror det var 91 jag gjorde den! Den behöver fyllas i för länge sedan! Var in till taturaren här i Sundyberg för någon månad sedan! Han tyckte det vore bättre och fylla ut den och göra något annat av den! Få se hur jag gör! önskar er en bra Söndag! KRAM