söndag 16 oktober 2011

När mörkret sänker sig och det blir kväll i vårt Side.

När solen gått ner lyses Side upp på andra sätt... 
Mycket neonljus och ibland ser vi vackra raketer mot den svarta himlen...  
Utmed den fina strandpromenaden är det aldrig helt mörkt och människor använder sig av den alla dygnets timmar...  
Även maten serveras med ljus och eld som ser så festligt ut när mörkret har sänkts sig...  
På barerna är serveringen igång...  
och på en del ställen är det showtime...  
medan det på andra ställen är en lugn och fin middagskväll.



5 kommentarer:

Gilla sa...

Härliga bilder från Side.

Om inget oförutsett inträffar vill jag anmäla oss till Sidefesten den 1 juni. Vi har beställt idag och reser från Ängelholm den 26/5 och reser tillbaka den 9/6 nästa år. Det ska bli kul att ses igen. Hälsa så gott från oss båda.

Kram/Gilla

Ninja sa...

Hej! Så du hittade min nya blogg....klickade du på en bild?
Det är tänkt att jag ska länka till mina resor där, precis som du gör på den här bloggen. Jag öppnade en ny blogg för att få lite mer ordning på torpet :)så den är mer ett komplement....
Välkommen förresten och grattis till första kommentaren!

Gilla sa...

Det ska bli härligt att se fram mot den här resan till Side och kul att vara med om Sidefestens 5-årsjubileum.

Kram/Gilla

paloma sa...

Ja vi åker 2 veckor denna gång! Längtar redan! KRAM

Gilla sa...

Jag känner inte till någon av mina vänner på FB, som tänker åka till Side, så jag skickar ingen inbjudan.
Du är den enda som ids kommentera i min Resblogg. Tack för det i alla fall.

Kram/Gilla