tisdag 21 september 2010

Något så underbart fint och frestande!

Suzis valpar, vid Golden Star, var bland det sötaste jag har sett!

Tre stycken var det, två vita och en svart.

Den svarta fick mig nästan att smälta, något så underbart fint!

De var verkligen inte stora när jag såg dem. Trappan är ett jätteproblem, inte lätt att ta sig upp där inte!

Skulle gärna tagit med mig den lilla svarta hem...men det hade väl kostat massor, antar jag. Det står ju i tidningen ibland om folk som tar med sig hundar till Sverige och hur dyrt det sen blir att lösa ut dessa efter karantänvistelsen. Så hur lockande det än kan vara så ska man nog inte falla för den frestelsen!

2 kommentarer:

Siita sa...

Jaaaa vad sööööt den svarta var. Skulle kunna tänka mej dej oxå. Men har som du hört att det är så dyrt. Kram

margit sa...

Ja de va riktiga sötisar...alihopa!!!
Kram!!Margit