torsdag 16 september 2010

Du vet väl att vårens och sommarens bokningar är igång?!!!

Skynda! Fynda! Just nu får du som bokar via internet, med Ving, 500 kronors internetrabatt...pengar som du då kan spendera i Side i stället!
Sidefesten i fjol blev en succé, fast jag skulle önska att 2011 blir en ännu större succé! I fjol hade vi lite tight med tid att dra ihop alla vänner till denna fest, men inför 2011 skall vi sprida detta ordentligt!!

Nytt för 2010 var mannekänguppvisningen med Marias kläder, ett inslag som jag absolut vill ha med även 2011!

Så käckt att få reda på vad som är på gång, ett säsongens outlet...Dessa heldressar blev ju enormt populära och jag tror att det låg en och annan i resväskan vid hemresan!
Idag kan du kolla in Sidefesten de två sista åren, 2009 och 2010, ett bildspel ligger ovanför detta inlägg och ett annat längst ner, under detta inlägg!! Se dem! Skynda sen att boka DIN resa så du är på plats i Side, 1 juni 2011!! Svara gärna på min enkät som du hittar längst upp i sidkolumnen!!

8 kommentarer:

Siita sa...

Törs inte ens nämna det för gubben. Kram

biggan sa...

fina bilder, roligt modevisning, japp det gick att klicka rätt in, det är ju jätte bra, kram biggan

Ellis sa...

Fina bilder, hoppas ni får ihop bra med folk! =)
Ha en fin fredag!
Kramar

diana sa...

Ska kolla bildspelen strax :)

annsan_s sa...

Hej Mona!

Snygga heldressar, vill ha en!
Förstår att du köpte. När åker ni igen? Kramen

Anonym sa...

Så fina bilder Fenix..är lite avis på era dunder resor..:)
kram.

Karpstryparn sa...

Svar: Oki doki, men hela debatten finns utlagd nu, har uppdaterat mitt inlägg, länk till debatten finns i det. Kramiz

Hebbe sa...

Mors,,ja det är ju några veckor sen jag var i Vreta,,så nu blir det Snozning på hög nivå,,,
Sitter nu med Loke och kollar på Musse Pigg..Haé Kram.