tisdag 7 september 2010

Klart det blev lite tatueringar!!!

Självklart besökte vi Haydar och etsade in lite fler konstverk. Han har nu fått nya fina maskiner som gör etsningen till en skön avslappande stund.

Vännen Jerker fortsatte på sitt indiantema. Väldigt snyggt!
Den lilla flitiga humlan blev en riktig fullträff, där den nu är förevigad på väg mot vännen Kerstins äppelblommor.


Kanonbra, verkligen supersnygg, blev Mickes tatuering, där nu barnens namn är inflätade.


Jag själv lät min ros växa till sig och få lite knoppar...Det är lite lustigt det där med tatueringar. Har man gjort en så blir det i allmänhet fler...har men sen hittat en sådan underbart fin och duktig tatuerare som Haydar, så är det ju självklart han som gäller för oss! Funderar du på att göra en tatuering i Side då kan jag rekommendera honom. En duktig konstnär och alltid mycket noggrann med det hygieniska!!

Jodå, jag slumrade faktiskt till en stund...Han är ju så lätt och fin på handen också våran Haydar...

12 kommentarer:

Unknown sa...

Haydar är absolut bäst - han har gjort mina som förövrigt fått mycket berömmande ord kan jag lova! Kan det kanske bli en till nu i september - ja det får tiden utvisa, men sugen det är jag - precis som du säger Mona - har man börjat så är det svårt att sluta :)

Frogprincess sa...

De ser verkligen fina ut :-)
Jag har en tatuering och vill ha fler, men kan aldrig bestämma mig för vad det ska bli... En frogprincess kanske...

Siita sa...

Det törs jag inte. Kram

Fenixmonas sa...

Visst är han fantastiskt duktig Anette! Jag filar just nu på den jag ska göra i oktober...hehehe..Kramen!

Ninja sa...

Att en tatuerare måste vara en skicklig konstnär är ett måste....själv vill jag inte tatuera mig.

Margit sa...

FINA tatueringar ni gjort!!!
Kram!!!

Kerstin "Delfinen" sa...

Du är helt otrolig Mona, så fort du får sjunka ner och luta dig bakåt tycks du kunna ta dig en liten lur, även om du blir tatuerad!!!! Men ... nu väntar jag på att få se den förskönade rosen i färdigt skick!!! Kramiz Kerstin

emelie sa...

Hej!

jag ska åka till side nu i sommar och vill tatuera mig. Vad heter stället som han Haydar jobbar på och vart ligger det? Vill verkligen hitta en seriös tatuerare, i och med att det ska bli min första!

Är jätte tacksam om du skriver tillbaka på min mail: hondenemelie@hotmail.com

Tack så mycket & jätte bra blogg du har!

Tim sa...

Hej vart i side ligger det och vad heter stället ?! Tacksam för svar !! Tim

Fenixmonas sa...

Hej Tim! Hittade ingen adress till dig...men Heydar finns på Wella Bella, backen upp från Tropic o Dogan.

Tim sa...

Hotellen !? Vet inte exakt var de ligger! Du vet
Inte någon adress inärheten så man vet vart man ska börja leta, haha!?

Fenixmonas sa...

Wella Bella, frisörsalongen där Haydar är, ligger mitt emot gamla Surf Bar & Cafe. Hotellen Dogan o Tropic ligger på Västra stranden.