lördag 24 juli 2010

Nu hämtar jag nya spännande saker!!

I kväll är jag på plats i Side igen! Kommer hem om tre veckor med massor av nytt i bagaget! Ja, säkert blir det mycket gammalt och välbekant också, men i ny tappning! Båda kamrorna är med tillsammans med flera batterier och STORA minneskort. Kanske jag kan få vara riktigt nyfiken på en del ställen så jag sen kan få presentera dem i bildspel...ja, vi får se vad det blir! Söker du efter något speciellt du vill läsa om så har du alla inlägg i sidkolumnen!! Allt gott tills vi hörs igen!!

6 kommentarer:

Tommy sa...

Ha det så trevligt!! Jag är inte avundsjuk alls...

Unknown sa...

Önskar er en trevlig resa.
Men det kommer ni givetvis att få =)
Kram M

Nina sa...

Ha D så trevligt...är int3e heller avundsjuk...inte ett smack...bara så du vet... ;) har ju min resa kvar när du/ni kommer hem...hehehehe / Kram

Siita sa...

Väntar redan med spänning. Ha det gott. Kramar

Ninja sa...

Jag misstänkte att det var här du var....;)
Önskar dig en jätteskön semester i Side. Jag har tre veckor kvar av min semester också!

Claudia sa...

HEJ!
Jag ser att du varit i Side ett antal gånger, och att du säkert ska dit igen snart!
Jag var där för första gången i år med min familj. Och blev alldeles kär i stället.. Bokstavligt talat också. (:$)
Jag bodde på Tropic Hotel och hade de mest fantastiskt 2 veckorna i mitt liv. Jag ska åka dit nästa år igen, det måste jag nästan!
Har du varit på Tropic Hotel? Om, visst är personalen underbar! :D

svara gärna:D